En son konular
» Yok mu benle kapışmak isteyen Ukalacocuk ;)
Cuma Şub. 27, 2015 8:58 pm tarafından ukalacocuk88

» ukala NormEkşi kapışması galibi
Perş. Şub. 26, 2015 9:35 pm tarafından normekşi

» norm siksi
Paz Şub. 15, 2015 11:42 pm tarafından normekşi

» disssss mi )
C.tesi Şub. 07, 2015 6:09 pm tarafından normekşi

» diss atmak isteyenler baslasın
Cuma Ocak 30, 2015 8:08 pm tarafından ukalacocuk88

» Konu mu RAp
Paz Ocak 18, 2015 4:10 pm tarafından ukalacocuk88

» Hdi diss kapışması başlasın
Salı Ocak 06, 2015 9:52 pm tarafından normekşi

» son kelime oyunu
C.tesi Haz. 07, 2008 12:27 pm tarafından hate you

» simdi zor bi konu 1.000.000 dan geriye sayalım:D:D
C.tesi Haz. 07, 2008 12:26 pm tarafından hate you

Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

Yok mu benle kapışmak isteyen Ukalacocuk ;)

Paz Ocak 18, 2015 4:04 pm tarafından ukalacocuk88

Bir hayal e baş koyup iki cümle yazarbilen
İki kelime kaydedip kendini bi bok zanneden
Sürmelaj kelimelerin üç lü sarar cümlelerim
Fikrini sorardım gülerdim nasılsa ben
Bakalım kaç böcek atlıyacak 29 lü hitabeme
evet dinliyorum birazdan yazacakmı bir bayan birde Sen Smile)))

Yorum: 58

ukala NormEkşi kapışması galibi

Çarş. Şub. 11, 2015 1:10 pm tarafından normekşi

kapışmada (FİNAL PART 6) ile büyük bir darbe ile ve sonrasında günlerce cevap gelmemesinden de ragmen kapışmanın galiba (( fet NORMA EKŞİ ))) kral o king queen king king

Yorum: 6

norm siksi

Çarş. Şub. 11, 2015 11:52 pm tarafından ukalacocuk88

Norm sandi kendini adam
Sorduk sorusturduk
Dedilerki sozlukte ma dam
Matem tuttuk agri kesici aldik
Cumle alem sikmis oylece kala kaldik
Baktik
Anlamadik
Saydik
Eminim agzina da sictik..

Yorum: 9

disssss mi )

Paz Ocak 18, 2015 4:13 pm tarafından ukalacocuk88

yazıtlarınız saçmalık harbi yapıonuz kalabalık
Denizden de çıksanız olamazsınız alabalık
Sizleri niz Very Happy ve beyinleriniz inanın burda çok bulanık
Biz bizleriz sizleride bekleriz ufak tefek geliniz yapmayınız Alık Lık lık Smile

Yorum: 12

diss atmak isteyenler baslasın

Cuma Mayıs 30, 2008 7:44 pm tarafından hate you

burda ben ve tayfam
diss atması bilmiyorsan eger yaylan
forumda kalabalık yapma lan

bu daha baslangıc sakın yanılma
bana bulasan olursa gömerim foruma Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Yorum: 60

Konu mu RAp

Paz Ocak 18, 2015 4:10 pm tarafından ukalacocuk88

Okuduk yazdıklarını hepsi birden saçmalık
Buradaki konular ve kafiyeler inan pazarda salatalık
Rap denen şeyi kaç yıldır okudum ve unuttum
Öyle bakınırken yazdıklarınıza gülmekten mendil kuruttum
Salaklıkmı oda nesi sizden varmı daha ötesi
Yorum yapma çabası birazda fake ebesi
Benim yazım derin anlamaz arasada ufacık o beynin
Şimdilik beklenir hemde bayağ bi beklenir yazarmı ki senin
O l ma yan …

[ Okuma komple ]

Yorum: 0

Hdi diss kapışması başlasın

C.tesi Ekim 04, 2014 11:23 pm tarafından resit200

Evet beyler battle diss kapışması başlatıyom Very Happy kısa bir dörtlük le ben başliyim free bir kapışma ve alıntı olmasın lütfen.

Daha dün başlamışsın rap dinlemeye,
Tamam sus hazırsın sen punch yemeye.
Git önce öğren A-B-C
Oğlum bak benim yanımda BMC.

Hadi devam beyler Very Happy

Yorum: 2

4 büyük rApCi

C.tesi Mayıs 31, 2008 11:38 pm tarafından _jOsEpH_

seçin bklm

Yorum: 7

HoşGelDiniz ! ! ! tanışmak isteyenler buyursunlar ...

C.tesi Mayıs 31, 2008 11:41 pm tarafından _jOsEpH_

öncelikle HoşGeldiniz .... ( WelCome )



tanışmak isteyenler buyursunlar....


ben jOsEpH .....

Yorum: 10

Anket
Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 27 kişi Salı Ağus. 08, 2017 6:15 pm tarihinde online oldu.
Istatistikler
Toplam 16 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: OyunBozanl

Kullanıcılarımız toplam 243 mesaj attılar bunda 21 konu